سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ مد کتی رییس

نظر

دوران دبیرستان قطعا یکی از حوادثی است که بسیاری از نوجوانان منتظر آن هستند. دختران نوجوان، به ویژه، صرف تعداد زیادی از ساعت ها صحبت کردن در مورد آن را با دوستان و همکلاسی های خود. اغلب اوقات، این دختر در مورد لباس هایی که به لباس مجلسی می پوشند، می گوید. مطالعات تحقیقاتی نشان داده است که به طور متوسط ??دختران دبیرستانی حدود 500 دلار در یک لباس مجلسی صرف می کنند. این مبلغ برای یک لباس که ممکن است تنها یکبار استفاده شود بسیار گران است. اما نگران نباشید، لازم نیست که بودجه خود را پیدا کنید تا بتوانید لباس مناسب را انتخاب کنید که می تواند در آن روز زیبا احساس زیبایی کند. شما می توانید بسیاری از لباس های ارزان شما می توانید از انتخاب کنید.

Aftonklänning

ترفند این است که برنامه را پیش ببرید تا زمان بیشتری برای معامله گری کنید. شما می توانید جستجو خود را با مراجعه به فروشگاه های آنلاین که لباس های ارزان قیمت را ارائه می دهند شروع کنید. شما شگفت زده خواهید شد تا متوجه شوید که این فروشگاه های آنلاین لباس های زیبا و مد روز را با قیمت بسیار ارزان تر حمل می کنند.

برخی از وبسایتها حتی Prom Dresses Under 100 دارند. شما مانند یک شاهزاده خانم که لباس آن را بدون آسیب رساندن کیف پول خود احساس خواهید کرد.

Scouting برای لباس هر دو ارزان و با کیفیت بالا نیاز به صبر و تلاش برخی از شما. با اولین لباس که توجهتان را جلب کرد، با لباس خود بروید. شما باید چند گزینه را بررسی کنید و مقایسه کنید تا بهترین معامله را برای شما پیدا کنید. شما همچنین می توانید از نظر خانواده و دوستان خود در مورد انتخاب های اولیه خود که می خواهید را مطرح کنید، بنابراین می توانید دیدگاه های متفاوت داشته باشید.

در صورتی که بودجه شما واقعا بسیار تنگ است، نگران نباشید زیرا هنوز شانس دارید لباس مناسب برای شما پیدا کنید. در اینجا چندین جایگزین را می توانید در نظر بگیرید:

* لباسهای دوتایی را پیدا کنید شما می توانید وب سایت های حراج مانند eBay را چک کنید تا لباس های ثانویه ای پیدا کنید که هنوز هم شبیه به جدید هستند اما کمی کسری از موارد با نام تجاری جدید را هزینه می کنند. این لباس های مجلسی به طور معمول یک یا دو بار تنها پوشیده می شوند، بنابراین یک فرصت عالی برای پیدا کردن یکی از آنها در شرایط بسیار خوبی وجود دارد.

* تجارت با دوستان خود. شما و دوستانتان می توانید با هم لباس های خود را امتحان کنید که هر کدام از شما در حال حاضر دارند. شما مجبور نیستید یک سنت را بپردازید، زمانی که می توانید از یک دوست مبادرت کنید یا یک لباس مجلسی بپوشانید.

* لباس مجلسی خود را بسازید. اگر می دانید که چگونه لباس را خیس کنید، این ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. شما می توانید یک لباس را که به تناسب شما مناسب است و بدون صرف هزینه زیاد، ایجاد کنید.