سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ مد کتی رییس

نظر

در حالی که ما عشق خود را برای جنی در گذشته ریختیم (از اینجا خط سیرک چشم خود را چک کنید) خطوط عروس جنی به طور طبیعی در هر فصل با سبک های سبک مدرن که احساس بی وقفه می کنند، تکامل می یابند. او پاییز 2018 جنی توسط جنی یو مجموعه عروسی نگاه تازه به سبک های کلاسیک پاشیده با جزئیات جوان است.

دکوراسیون دستباف، پارچه های لوکس و ساخت و ساز باور نکردنی، جدیدترین مجموعه لباس هایش را تعریف می کند که همه آنها زیر $ 2،000 است! او شباهتهایش را ساده و متعادل کرده است، با گردنهای کمرنگ، گاوهای نابود شده و لباسهای کمرنگ توپ. حتی قطعات تیزهوش (که در حال حاضر به لباس شبانه Blythe نگاه می کنند!) ترکیبی از عناصر خطوط تمیز و زرق و برق نرم است. این مجموعه ای از سبک های معاصر واقعا تعریف می کند که چرا ما او را تحسین می کنیم!

و شما ممکن است یک سبک آشنا و شبح هدایت یک عروس سلطنتی خاص را متوجه شوید؟ لباس عروس و داماد Gwen را میتواند برای عروس "Meghan Markle" مناسب باشد و به دنبال چیزی شبیه اما کمی تحریک آمیز (که همه ما میخواستیم آن را ببینیم؟) با باز بودن با جزئیات خالی. حقیقت این است که جنی ما را در هفته مد روز عروسی به ما نشان داد. او اساسا این روند را برای همه سلطنتی جدید بریتانیایی جدید تنظیم کرد.

او عروس این فصل را حداقل نگه داشته است - با طبل نرم، لوکس کراپ، و حتی ارغوانی پشمالو ظریف در لباس عروسی لباس عروسی دیده می شود. هر قطعه کاملا متعادل است، این که آیا یک گردن عمیق و یک دامن کامل است یا یک گردنبند بالا با زوج عقب زرق و برق دار همراه است. این قطعه ها به طور پیش پا افتاده، قهرمانانه و غیر قابل انکار بازی می کنند.

از جنی و

جنی یو تازه در فیلم های مدرن، الگوهای شاد و بافت های جذاب در راه اندازی مجموعه های پاییز 2018 خود، معرفی می کند. الهام گرفتن از زرق و برق معاصر، جنی را کاهش جوانب در ساخت کلاسیک است که هر باند باند آماده به عنوان آنها عاشقانه هستند.

Jenny Jenny توسط Jenny Yoo Bridal ارائه می دهد خطوط تمیز همراه با necklines جذاب، bounces deconstructed و یک نوع از یک نوع لوازم آرایش است. با توجه به جسارت زنانه از زنانه و با مجموعه ای از جزئیات چشم نواز از مروارید دست مجموعه به sequins سه بعدی، مجموعه ای برای عروس preppy و بازیگوش است. جنی طرح هایی را در تفت نرم، کرم لوکس و organza ابریشمی درخشان در نظر می گیرد و در حال معرفی یک بازی غیرمنتظره در الگوهای است. با الهام از آمادگی معقول و پیچیده، دامن های توپ های بزرگ به نظر می رسد در راه راه های ظریف و شیک.

زیبایی شناسی به روز شده جینی به طراحی و ساخت هنرمندان مشهور است. تعادل ساختار و جزئیات جوش، شبح براق را ایجاد می کند که عروس معاصر امروز را تعریف می کند. مجموعه ی Fall 2018 دارای ابعاد نوآورانه و بی نظیر است، اما با توجه به حجم ادغام حجم، پشت سر هم، آستین های لرزان و درهم و برهم کردن عادت های مفرح، اما هر کدام از آنها تازه و جوان است.