سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ مد کتی رییس

نظر

فاکس کاسما را تحت فشار قرار داده است: جهان های ممکن از تاریخ 3 مارس به عنوان میزبان نیل دگراس تیسون برای رفتار نامناسب مورد بررسی قرار گرفته است.

منابع به خبرنگار هالیوود می گویند که هیچ تحقیقی در مورد تایسون توسط فاکس و ملی گرجرافی به روز نشده است. سه متخصص فاشیسم متهم به سوء رفتار جنسی بوده است، اما این ممکن است که جهان، یک پیگیری برای Cosmos 2014 باشد: Odyssey Spacetime، تاریخ تولد خود را پیش بینی کنید.

فاکس نظرات را رد کرد

دو زن، دکتر کتلین آلرز و اشلی واتسون، تیسون را متهم کرده اند که از پیشرفت های جنسی نامناسب استفاده می کنند. آلرس، استاد فیزیک و نجوم در دانشگاه بیکنل، گفت که تیسون او را در یک نشست انجمن جامعه نجوم آمریکا سال 2009 خواند و آن را "رفتار خزنده" خواند.

واتسون به عنوان دستیار تیسون کار کرد و گفت تلاش دارد او را متقاعد کند که رابطه جنسی با او داشته باشد و نظرات دیگر نامناسب را مطرح کند. او نتیجه کارش را ترک کرد. در سال 2014، یک همکلاسی سابق تیسون در دانشگاه تگزاس او را متهم کرد که او را در دهه 1980 تجاوز کرده است.

نات ژئو به دنبال گفتگوهای متمرکز بر علم تیسون، گفتار ستارگی، به دنبال اتهامات آلرس و واتسون، که در یک پست در پاتهوس منتشر شده بود، منتشر شد. در اوایل ماه ژانویه، شبکه کابلی گفت که قسمت های جدیدی از گفتگوی ستاره "تا زمان بررسی کامل است. ما انتظار داریم که در چند هفته آینده اتفاق بیفتد و در آن زمان تصمیم گیری نهایی صورت بگیرد."

تیسون این اتهامات را رد کرده اما گفته است او از تحقیقات فاکس و نات ژئو استقبال می کند و در فیس بوک نوشت: "شواهد همیشه اهمیت دارد، اما وقتی اتفاق می افتد که این فقط یک کلمه است علیه دیگران، و داستان ها موافق نیستند. قضاوت در مورد اینکه چه کسی بیشتر اعتبار دارد، و این زمانی است که تحقیقات بیطرفانه می تواند به بهترین وجه به حقیقت خدمت کند و همکاری کامل من برای انجام این کار را داشته باشد. "