سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ مد کتی رییس

نظر

Sonam Kapoor

سونام کاپور به تازگی در حال احیا بوده است، یکی از دلایلی که البته عروسی او با Beau Anand Ahuja است که در روز 8 ماه مه برگزار می شود و دلیل دیگری نیز این است که فیلم بعدی "Veere Di Wedding" که قرار است در روز 1 ژوئن منتشر شود. سازندگان این فیلم اولین آهنگی با عنوان "Tareefan" را که قبلا توسط مردم مورد علاقه بوده است، منتشر کرده است. Sonam فقط یک هفته پس از عروسی او به فرانسه سفر خواهد کرد تا فرش قرمز را در جشنواره فیلم کان در 71 سالگی به عنوان سفیر نام تجاری L"oreal پاریس بگذارد. همه ما مشتاقانه انتظار می رود که Sonam در جشنواره بین المللی پوشیدن باشد.

سونام کاپور بارها و بارها ثابت کرده است که او ملکه نهایی سبک و مد است و زمانی که به انتخاب او از لباس پوشیدن حتی زمانی که بازیگر Neerja آزمایشی می آید، نوار را با elegance sartorial، سبک آوانگارد یا فقط ساده اما پیچیده نگاه کن

اینترنت با انتخاب لباس و پانسمان مجذوب شده است و پست های Instagram او همیشه به آنچه که می پوشید و مطرح می کند، موجه است. هر نگاه به نظر می رسد و ظریف است.

سونام کاپور که نماد مد برای بسیاری از مردم در سراسر جهان است با آماده سازی برای عروسی او مشغول است و ما بسیار هیجان زده به دیدن آنچه که او را انتخاب کنید در روز D خود را پوشیدن. همچنین، به دلیل این که هشتمین نمایش آن در جشنواره فیلم کن، ما آماده هستیم که یک شیوه سبک دیگر سونام را تجربه کنیم.